A mindfulness alappillérei harmonikusan illeszkednek a nevelés alaptéziseihez

 „A tanfolyam tematikus kibontakozása egyre inkább megerősítette bennem azt a gondolatot, hogy a mindfulness alappillérei harmonikusan illeszkednek a nevelés alaptéziseihez. Erre a tanfolyamra számos visszacsatolási lehetőségünk lesz a további tanulmányok során. Erősítette azokat az általános emberi és pedagógiai professzionális attitűdöket, amelyek támogatják az emberi kapcsolataink harmonikusabbá válását, önmagunk testi, lelki, szellemi harmóniájának megélését. A tudatos jelenlét melegsége, kíváncsisága, empátiája a dolgok, jelenségek, mások iránt kifejtett figyelem, az ítéletmentesség, a gondolatok és érzelmek megfigyelésének tapasztalása, a stresszek kezelése, a szeretet jelentősége a mozgásos gyakorlatokon keresztül saját élménnyé válhatott minden résztvevő számára.

Saját oktatói gyakorlatomban és magánéletemben is segítenek a tudatos jelenlétbe bevezető meditációk, kizárják a fölösleges gondolatokat és érzelmeket, elvezetnek a lecsendesedés és a tisztánlátás világába. nem érzek félelmet, pánikot, nyugalmat árasztok a tanítványaimnak, ami a bizalom megalapozását is jelenti a közös munkánkban.

Továbbiakban is bízom abban, hogy érdeklődő hallgatók élnek azzal a lehetőséggel, hogy a tréning hatására a világhoz való hozzáállásuk minőségében változzon.”

 

Marietta

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print

Bevezetés a tapasztalatokba

Várandósok visszajelzések

Általános visszajelzések

Tanulók visszajelzések

Szülők visszajelzések

Oktatók visszajelzések

Közösségi média

Csatlakozási űrlap