„Viktorka esetében az alábbi észrevételeim vannak:
Melyik gyakorlat tetszett a legjobban a gyerekeknek?
- spagetti gyakorlat (a szerk: a figyelem-gyakorlatok egyike)
Melyik gyakorlatot végzik szívesen otthon is a gyerekek?
- spagetti gyakorlat
Tapasztalható-e valamilyen változás a gyermeken? (magatartás, figyelem, türelem, empátia, feladathoz hozzáállás, szülői fegyelmezésre reagálás… pihenés/alvás, energiaszint, fáradékonyság)
- Igen, nyugodtabb, és megértőbb. Nekünk a lefekvés előtti családi összebújós szeánsz része lett.
Mi az, amit szülőként tapasztaltál, mivel gazdagodtál? (teljes odafigyelés a gyermekkel való együttlétkor; önmagam és gyermekem elfogadása…)
- a nehéz helyzetekben, rossz hangulatomban is szeretettel fordulok a gyermek felé; megállok és megfigyelem magam, amikor a gyermekem felidegesít; mielőtt bármit mondanék, vagy tennék, megnyugszom a légzésem figyelésével; képes vagyok gyermekemet szabadon hagyni, hogy önállóan tapasztalja a világot) könnyebben megértjük egymást, elfogadóbb lett Ő is , mi is… Nagyon jók a családi meditációk.:)
Élménybeszámolókat várunk Tőletek, hogy ez által tudatosabban megfigyelhessétek gyermekeiteket, önmagatokat, és inspirációt érezzetek a tudatos jelenlét képességének felébresztésére ebben a zaklatott, stresszes világban
- Nekem az jutott eszembe, hogy a tréning fejlesztési javaslata lenne részemről, hogy a gyerek tréning mellett párhuzamosan szülő tréning is mehetne, koherenciában azzal, amit a gyerekek tanulnak, a szülőknek való megértéssel. Nagyon jók, amiket küldtetek a szülőknek anyagok, de kíváncsi lennék milyen megértéssel voltak az anyaggal…”
Éva