Mindfulness-alapú stressz-csökkentő (MBSR) tréning

„A hullámokat nem állíthatod meg, de szörfözni megtanulhatsz!” (Jon Kabat-Zinn)

8 hetes Mindfulness-alapú stressz-csökkentő (MBSR) tréning TANULJ VELÜNK SZÖRFÖZNI AZ ÉLET HULLÁMAIN!

MINDFULNESS

TUDATOS JELENLÉT, ÉBER FIGYELEM

a jelen pillanatának ítélkezés-mentes tudatosítása, hogy a kellő időben – megőrizhető lelki nyugalomban – a kellően bölcs válaszokat adhassuk az élet kihívásaira

„A JELEN PILLANATA az egyetlen, amelyben változni és változtatni, gyógyulni, szeretni, fejlődni lehet.” (Jon Kabat-Zinn)

tudatos jelenlét gyakorlása – tudományosan is igazolható módon – elvezet a tudásból a bölcsességbe, a világ és az elme zajából a belső csendbe, a stresszes életünkből olyannyira hiányzó nyugalomba – ezzel lehetővé teszi az egészségben maradást, a dolgok természetes, erőlködéstől mentes megtörténését. A legfrissebb pszicho-neuro-endokrin-immunológiai és epigenetikai kutatások azt igazolják, hogy a mindfulness gyakorlatokat végzők szervezetében jelentősen csökkennek a stressz-hormonok (kortizol, adrenalin, inzulin) és lényegesen emelkednek a boldogság- (szerotonin, endorfin) és a kötődés hormonjai (oxitocin, prolaktin, vasopressin).

A mindfulness meditáció nem a dolgok kizárása, sem azok leállítása. Sokkal inkább arról van szó, hogy tisztán látjuk őket, és tudatosan az eddigi automatizmusoktól eltérő kapcsolatot létesítünk velük. Az ősi, keleti bölcsesség és a modern nyugati tudomány karöltve teljesednek ki a mindfulnessben. Megnyugtató tibeti, zen és jóga gyakorlatok párosulnak a teremtő figyelemmel, anélkül, hogy spirituális utakat járnánk, hitrendszerekben mélyülnénk el. Bölcs és befelé figyelő módon A JELEN VALÓSÁGÁBAN  találkozunk LELKI FORRÁSUNKKAL.

AKIKNEK AZ MBSR-TRÉNINGEKET AJÁNLJUK:

Szándékunk szerint elsősorban egészségesnek tudott emberek számára megelőzésre javasoljuk a 8 hetes tréninget.
Amennyiben a jelenlegi testi-lelki- szellemi állapotod orvosi kezélést is megkíván, úgy folytasd ezt, és a terapeutáddal megosztva, a saját felellőséget vállalva vegyél részt a tréningen, hogy ezzel is segítsd egészséged természetes helyreállását.

Fontos: tréninget csak ötnél több résztvevő esetén indítunk! A tanfolyam árát rugalmasan alakítottuk

Az ONLINE és a SZEMÉLYES részvétel esetén egyaránt érvényes az alábbi 3 kategória:

TÉRÍTÉSES

3 féle árból választhatsz:

*A külső helyszíneken (Budapest) csak ez az árkategória választható!

TÉRÍTÉS-MENTES

SZABADÁRAS

JELENLEG EZ A SZOLGÁLTATÁS NEM ELÉRHETŐ!

SZEMÉLYES - Budapest, Harmónia Palota*

ONLINE (Zoom)

A JELENTKEZÉSI ŰRLAP kitöltése után:

TÉRÍTÉSES kategória esetén átirányítunk az automatikus fizető és számlaadó rendszerbe – innentől egyenes út vezet a végtelen lehetőségek világába. Az általad kiválasztott ár befizetése előfeltétele a részvételnek, egyúttal az elköteleződés jele – önmagadnak és számunkra is.

TÉRÍTÉS-MENTES és SZABADÁRAS kategóriák esetén emailben kiküldjük a tudnivalókat a további lépésekről.

EZ A KÉT SZOLGÁLTATÁS JELENLEG NEM ELÉRHETŐ!

ONLINE tréning esetén a Zoom-találkozó belépési linkjét külön elküldjük számodra!

Ha meggondolod magad és mégsem jössz el a tanfolyamra, a befizetett összeget sajnos nem tudjuk visszaadni neked. Ám ha később mégis eljönnél egy kurzusra, akkor a befizetett összeg 3 hónapig továbbra is érvényes, amennyiben legalább 3 nappal a tanfolyam kezdete előtt lemondod a részvételedet. Ha váratlan események (pl.baleset, betegség) akadályoznak a részvételben, akkor természetesen eltérünk a fenti szabályoktól – ez egyéni megbeszélés kérdése.

Minden megadott adatodat bizalmasan kezeljük és nem osztjuk meg senkivel!

Mi történik egy kurzuson?

8 alkalommal, alkalmanként 2,5 órában (részletesen itt)

KÖZÖSEN, összesen 2o órányi

  • örökérvényű alapigazságokon nyugvó TUDATOSSÁG-ELMÉLET, tudományos tényekkel párhuzamosan
  • meditatív jellegű elmélyülések egyszerű FIGYELEM-GYAKORLATOK által
  • TAPASZTALATOK megosztása, egymás általi fejlődés

EGYÉNILEG, odahaza, napi 45-6o percben, összesen 56 órában

  • az elmélet ismétlése, rögzítése, vezérlő elvvé fogadása
  • figyelem-gyakorlatok rendszeres gyakorlása

A tanfolyam szerves része egy hétvégi közös gyakorlás: a CSEND KONCERT – minden órában ülő, sétáló és vezetett megditációk váltják egymást. Előre jelzett szombaton 9 h-tól 14 h-ig, melyen nem kötelező, mégis felemelő a részvétel! Figyeld az eseményeket!

Ki az oktató és „mit-tud”?

Dr. Ördög János és Dr. Ördögné Vecsey Katalin a mindfulnessben mélyen hívő és kellően képzett (Oxford Mindfulness Centre) MBCT-tanárok, akik maguk is élik, amit tanítanak.

Visszajelzések a tanfolyamot végzettek köréből

dr. Ördög János

Oktatói tapasztalat:

dr. Ördögné Vecsey Katalin

Oktatói tapasztalat:

Ez nem egy tanfolyam a sok közül – EZ MAGA AZ ÉLET…

Megismered és alkalmazod a receptjét, belekóstolsz, és ráébredsz, hogy ez az, ami hiányzott az ételedből!

AHOGY ÉLNI ÉRDEMES!

Ez nem egy tanfolyam a sok közül – EZ MAGA AZ ÉLET…

„Amit itt olvasol… több mint világnézet, mert általa a dolgokat nem valamely irányból látod, hanem közös gyökerüknél tapintod…
…kevesebb, mint vallás, mert nincs benne szó az isteni misztériumokról, melyekről csak jelképekben lehet beszélni…
Az itt mondottaknak nem az a rendeltetése, hogy elhidd őket, hanem hogy igazi lényedre, igazi világodra eszméltessenek.”

Weöres Sándor: A teljesség felé

Oktatóink

dr. Ördög János

dr. Ördögné Vecsey Katalin

Bevezetés a tapasztalatokba

Várandósok visszajelzések

Tanulók visszajelzések

Szülők visszajelzések

Általános visszajelzések

Közösségi média

Csatlakozási űrlap